film

Hej på er! jo jag vet att jag är väldigt dålig på att uppdatera, men hann liksom inte. idag var jag i alla fall hos becca till typ halv 6? efter det cyklade jag hemåt. hemma åt vi lite mat , pommes med kött. mumsi♥ efter det gick vi till kalkbrottet med hunden pch kastade lite pinnar åt honom så han fick simma lite:) ville också bada för det var så himlans varmt, så badade med kläder haha , fint...
just nu, sitter ute på altanen i min sköna tröja från only och ska kolla på antingen i am number four eller grown ups. har inte riktigt bestämt mig än! nej nu måste jag sluta för det är typ 5 myggor som försöker bita? säger man såå? på mina händer , ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0