är det så ?

har precis tagit en dusch och nu ska jag nog hämta hårfönen om håret ska bli torrt. Men jag har hört att det sliter på håret att föna? så kanske bara ska lufttorka eftersom att mitt hår är super slitet. har låtit bli att platta håret också på super länge. Egentligen så har jag rätt så platt hår men om jag duschat och sen gått och lagt mig med halv torrt hår så blir det lockigt liksom. ganska skönt att slipa platta och inte bry sig liksom :D




oj vad stort ordförråd skrev "liksom" rätt många gånger liksom . okej nej där skrev jag med flit! :) förlåt för min dåliga humor , hoppas ni förstår♥ okej nu slutar jag skriva håller på att garva ihjäl åt mig själv. sa ju det , dålig humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0