förklaring

godmorgon! börjar med att berätta varför jag inte bloggat. alla dagar innan igår jag inte bloggade var för att campingens internet inte funkade helt plötsligt! och sen kunde jag inte blogga igår eftersom att jag var tvungen att göra klart en design till en som skulle vara klar förut men jag hade tydligen missat åh spara den. så fick sitta och göra om hela som tog sin tid. sen var klockan typ 1 och då spelade det ju ingen roll så jag gick och la mig. men bloggar om allt som hänt idag och sen ska jag fixa en ny design också, spännande? ;)
fick bli en bild på denna snygga sak!♥

Kommentarer
Postat av: michelle

sv: haha japp;)

BTW:söta ni är!:D

2011-07-11 @ 11:22:26
URL: http://tofteers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0