what are you waiting for

nu för jag ta tag i bloggen och börja blogga mycket! har fått en väldig blogglust så kommer nog uppdatera så mycket jag kan! :D sista ridningen på sorf var igår, vi körde typ en slags hopp bana? Fick i alla fall första pris ! sjukt glad, okej , inte så här YEEES JAAA JAG VANN :D utan liksom bara glad att jag klarade det! red på mirte men måste sega att hon var sjuuukt seg. hon var bättre förra veckan då vi hoppade barbacka, dock bara två gånger , ville mer ska jag säga! men får väl se till att rida någon annan stans, någon som behöver hjälp med sin häst eller nåt? hjäälper gärna till!


osen måste jag ju åka till min farmor då deras häst (våren) fått ett föl , super sött ♥
hälsade på förut och kollade in de , fölet (som jag tyvärr inte kommet på namnet på just nu) sprang runt i boxen och bockade , busade. skita sött♥ det är föresten (om jag minns rätt) föl till en av sveriges bästa travare? ;) och så klart våren som är farmors häst. dom ska ju ha fölet i ungefär 7-8 månader.

laddar upp bilder när det funkar att ladda upp bilder, just nu funkar det inte för mig ??! krångel blogg.se -.-
funderar att byta till devote , men vi får se!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0