bilder från helgen

på bilden, Jullan, jag & Paulin. Vi badade ungefär klockan 10-11 på kvällen, medans alla andra i släkten satt i jackor och tjoktröjor. så det var ju en aning kallt i luften, men lite varmare i vattnet som tur var!
gaash , gott♥
bjuder på denna, blött hår och allt. vi badade ju på morgon också , haha :)
körde även kubb, paulin, jag & jullan i ett lag, adam & casper i det andra. vi vann alla gånger vi körde även fast adam fuskade lite då och då;)
mera godsaker..
Julius -yes , jag fick batterier! :D nej det kanske inte riktigt var så...
isak :)
hitta en studsboll! så där fick jag något att roa mig med, eller kanske inte..
vattenkrig blev det också! bilderna är tagna ur filmer & där av den dåliga kvaliten ;)
haha adam sprutade vatten på mig också, så man blev helt blött..
Så där fick ni lite bilder , sen i helgen då jag firade Julius och sovde över där. kul var det i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0