Bloglovin´ och Bloggsvar!

Så nu har jag fixat det, bra va ? så nu så kan dom som vill och använder sig av bloglovin´ enkelt följa mig :)
Tryck bara på bilden uppe i menyn där det står "följ bloggen via bloglovin´" .
För er som inte vet var det är , ska jag förklara lite! det är ett ställe där man kan se när bloggare man följer uppdaterar! så du aldrig missar något inlägg, bra va ? :) så nu kan ni ju enkelt följa mig! tänke bara berätta det!
sen har jag fixat bloggsvar också! det är en tjänst ex om ni har något ni undrar över och vill fråga mig nånting så äre bara att trycka på bilden där det står "fråga mig på bloggsvar" ! sen tror jag ni listar ut resten själva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0