turn the music on

vaknade för någon timme sen. gick ner gjorde iordning lite frukost och satte mig framför tv:n och åt! och nu ska jag väl FÖRSÖKA få några krafter till att städa rummet:/ sen blir det att hoppa in i duchen. vet inte vad som händer idag? tänker nog ringa nån , får se. annars ska jag nog ut och fota. fast det är så himla kallt ute! 5 grader ...
nej , nu måste jag sätta fart. blir att sätta musik på högsta volym och sen bara stääääda. :)
sitter fortfarande i sovkläder, håret oborstat och osminkad. fräääsht!

Kommentarer
Postat av: e

Hej!

Var med och tävla om en länkning och bloggsvar, i min design tävling!



Den som gör snyggaste designen/headern vinner!

www.ellaeriiksssoon.blogg.se

2011-05-06 @ 10:08:07
URL: http://ellaeriikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0