31 Juni

Heeej på er! NU kan jag blogga igen , läängtat ju. ni som vill veta varför får väl kommentera, men jag kan i alla fall säga att jag försökt bloggat , men det har inte funkat...


men nu är jag i alla fall tillbaks! ska fixa en fin & fräsch design också. kan berätta lite av det som hänt medans jag inte har bloggat. har fyllt år, 14 år! fick pengar, presentkort, smink & sådana saker:) sen så fick jag att jag skulle få rida på islandshästar nånstans, så det blev ju super!

det är i alla fall supeer varmt nu , så jag ska ta ett dopp i poolen och sedan sola. ska också testa min familjs nya kammera, måste liksom testa hur bra den är.

har så väldigt många bilder att visa också! :D ska göra det så småning om , så varmt just nu så  jag orkar inte:)
ska blogga mer idag , Och ska börja blogga bättre nu när allt funkar, ses senare hörrni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0